reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Poracký

Marek Poracký

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent Právnickej fakulty a redaktor Korzára, Košického denníka Zoznam autorových rubrík:  Reality showŠkolstvoŠtátSúkromnéNezaradenéPolitikaPrávoSpoločnosťKošiceRozhovory

reklama

Košice

Košické primátorky

Marek Poracký

Košické primátorky

Košice majú nového primátora. Stal sa nim kandidát pravice František Knapík. Na prvý pohľad výsledok očakávaný. Hádam nikto nepochyboval o tom, že primátorom by sa stal niekto iný. Prieskumy síce neexitovali, no keď je niekto námestníkom primátora, tak nič iné sa ani predpokladať nedalo.

  • 11. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Košické legendy

Marek Poracký

Košické legendy

Tak ako každé mesto, aj moje, ak ho tak smelo môžem nazvať, má legendy. Legendy nie sú historicky potvrdené faktami, no o tom, že exitujú, sa môžeme domievať, že, aspoň, sčasti sú pravdivé a taktiež to svedčí o tom, že mesto bolo životaschopné.

  • 7. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Košice - predstavenie

Marek Poracký

Košice - predstavenie

Narodil som sa v Košiciach. V tomto meste žijem už vyše 20 rokov, no až teraz zisťujem, ako málo o tom meste viem. Doteraz mi to ani veľmi nechýbalo, no až teraz som si uvedomil, podľa mňa, zásadnú vec. Čo keď ma zastavia turisti, ktorých je pomerne dosť, opýtajú sa ma na niečo a ja nebudem vedieť?

  • 5. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu